«Оқушының барлық әлеуеті жайлы, жақсы ортада ғана ашылады. Бала мектепте жүргенде өзінің қауіпсіз жерде екенін, оны бәрі әрқашан қолдайтынын сезінуі керек», – дейді Алмалыбақ ауылының мектеп директоры.
«Сол уақытта мен мұғалімдер, оқушылар мен ата-аналарды бір мәмілеге келтіру қиын екенін түсініп, басқаша жұмыс істеуге кірістім. Ең бірінші мектепте келісім қауымдастығын құрып, оған ата-аналарды тарттық. Олар оқушыларға тәлімгер болды. Сондай-ақ мұғалімдер де оқу барысында ғана емес, одан тыс уақытта да тәлімгерлік жасады. Қазір біздегі ата-аналар қауымы балаларды тәрбиелеу мен дамытуда мұғалімдердің көмекшісі қызметін атқарып отыр», – дейді Сәуле Махамбетова.
«Соңғы екі жылда мектебіміз жан-жақты дамып келеді. Осы тұста Назарбаев Зияткерлік мектептері өткізген оқыту курстарының маңызды рөл атқарғанын айта кеткен жөн. Балалардың ата-анасы оларды ауыл мектебінде оқып-ақ өмірлік мақсат-мұратын айқындап, болашаққа жоспар құра алады деп ешқашан ойламаған шығар. Қазір мұғалімнің деңгейі де тұрғындардың көз алдында айтарлықтай өсті», – дейді Айнұр Қанапиянов.
«Қала мен ауылдағы білімнің айырмашылығы өте үлкен. Әңгіме ұстаздардың білімінде ғана емес, олардың адамдық қасиетінде. Ауылдағы ұстаздар қашанда құрметке ие. Өкінішке орай, кейде мұғалімдердің мектепте ешқандай мақсатсыз жиналатын кездері болады. Біз жұмыстан тыс барлық жиындарды азайтқаннан кейін олар сабаққа ертерек келе бастады. Сондай-ақ, сауалнама барысында бірде-бір әдеби шығарма оқымаған мұғалімдердің де бар екенін аңғардық. Алда осы мәселемен жұмыс істеп, ұстаздардың бойына оқу мәдениетін сіңіруіміз керек», – дейді Аралбек Берікұлы.
«Мен оқушыларға эмоционалды тұрғыдан жағымды күй сыйлайтын орта жасағым келеді. Сол кезде олар өз қабілеттері мен болашағына сеніммен қарап, ары қарайғы даму жолын болжай алады», – дейді Құлынжон мектебінің директоры.
Серіктестеріміз – Зияткерлік мектептер тірек мектептермен тәжірибесімен бөліседі. Бұл тірек мектептер кемі 80 оқушысы бар шағын магниттік мектептерге қолдау білдіреді. Магнитті мектептер төрт форматта оқытылады: бірінші үлгіде барлық оқушы онлайн форматта теориялық білім алады. Екінші үлгіде тірек мектеп мұғалімі магниттік мектепте сабақ береді. Ал үшінші нұсқада тірек мектеп мұғаліміне магнит мектебі ұстаздары оқыту процесіне көмектеседі. Ал төртінші үлгі сапалы интернетке қол жеткізе алмайтын мектептерде қолданылады. Ол кезде мұғалім панельдерге жүктелген бейнесабақтар бойынша жұмыс істейді», – деді Данияр Тоқтарбаев.